12 Şubat 2011 Cumartesi

SINIFLARIMIZ

INIFLARIMIZ
 
 
ANASINIFI ÖĞRENCİLERİMİZ
ANA SINIFI
Anasınıfımız 2010 / 2011 Eğitim Öğretim yılında 11 Erkek , 7 Kız toplam 18 öğrenci mevcuduyla Öğretmenimiz Şahizer YILDIZ ile Eğitim Öğretime devam etmektedir. Anasınıfımızda velilerin katkılarıyla öğrencilerimize yemek çıkarılmaktadır sınıfımızda bilgisayar , projeksiyon , internet bağlantısı bulunmaktadır. Bu yıl sınıf zemini laminant parke ile kaplatılmıştır
 
 
1-A SINIFI
1 / A SINIFI
1-A Sınıfımız 13 Erkek , 18 kız toplam 31 öğrenci olup Sınıf Öğretmenimiz Hüseyin KESLER ile Eğitim Öğretime devam etmektedir.
 
 
2-A SINIFI
2 / A SINIFI
2-A Sınıfımız 16 Erkek , 6 kız toplam 22 öğrenci olup . Sınıf Öğretmenimiz Hasan TOKKAL ile Eğitim Öğretime devam etmektedir.
 
 
3-A SINIFI
3 / A SINIFI
3-A Sınıfımız 9 Erkek , 18 kız toplam 27 öğrenci olup Sınıf Öğretmenimiz Cavide BAYAT ile Eğitim Öğretime devam etmektedir.
 
 
4-A SINIFI
4 / A SINIFI
4-A Sınıfımız 6 Erkek , 18 kız toplam 24 öğrenci olup .Sınıf Öğretmenimiz Yusuf BAYAT ile Eğitim Öğretime devam etmektedir.
 
 
5-A SINIFI
5 / A SINIFI
5-A Sınıfımız 14 Erkek , 15 kız toplam 29 öğrenci olup . Sınıf Öğretmenimiz Levent ERSOY ile Eğitim Öğretime devam etmektedir.
 
 
8-A SINIFI
6 / A SINIFI
6-A Sınıfımız 15 Erkek , 13 kız toplam 28 öğrenci olup . Sınıf Rehber Öğretmenimiz Elif KAYA ile Eğitim Öğretime devam etmektedir.
 
 
7-A SINIFI
7 / A SINIFI
7-A Sınıfımız 15 Erkek , 13 kız toplam 28 öğrenci olup . Sınıf Rehber Öğretmenimiz Hülya EŞKİ ile Eğitim Öğretime devam etmektedir.
 
 
8-A SINIFI
8 / A SINIFI
8-A Sınıfımız 15 Erkek , 10 kız toplam 25 öğrenci olup . Sınıf Rehber Öğretmenimiz Salih AKMAN ile Eğitim Öğretime devam etmektedir.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder